Reklamacja

Pobierz formularz reklamacji klikając tutaj
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Instrukcja

  1. Przygotuj produkty
  2. Przygotuj paragon lub ksero faktury VAT
  3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania powyżej),
  4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
  5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
  6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na: Dział Reklamacji I&D Collection Premium, G.H. Partner, I piętro, ul. Warszawska 63a, 05-303 Stojadła.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel