Reklamacja
Pobierz formularz reklamacji klikając tutajPrzed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.
Instrukcja
- Przygotuj produkty
- Przygotuj paragon lub ksero faktury VAT
- wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania powyżej),
- umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
- karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
- dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na: Dział Reklamacji I&D Collection Premium, G.H. Partner, I piętro, ul. Warszawska 63a, 05-303 Stojadła.